cajsakarolinas

29 februari
Hej💛 En riktigt riktigt seg dag idag. Men det gör vĂ€l ingenting för egentligen finns inte den hĂ€r dagen. 29 februari, skottdagen! Vi sĂ€ger att den inte finns. 
LÄg och drog mig i sÀngen fram till kl10 imorse dÄ jag klev upp och gjorde mig en frukost. Sedan drog jag mig Ànnu lÀngre i soffan fram tills ca 13 dÄ jag stÀllde mig och stekte bananpannkakor. Mums, har verkligen verkligen fastnat för det igen. Dock... Àter jag ju dom med keso(hur gott som helst). HÀromdagen var jag pÄ affÀren för att köpa, just det, keso. Perfekt tÀnkte jag idag nÀr jag stod dÀr och stekte, vi har bÄde hallon och en oöppnad keso hemma. NÀr jag hade stekt klart alla pannkakor och skulle öppnade kesoburken för att portionera upp inser jag att det Àr creme freiche jag köpt och inte keso.... haha. Fick bli med bara hallon denna gÄng:) 
Efter bananpannkakorna drog jag mig Ă€nnu mer i soffan tills jag bestĂ€mde mig för att ta mig i kragen och hoppade i duschen, frĂ€schade till mig och Ă„kte ivĂ€g pĂ„ Stora Coop ersboda för att handla lite. UttrĂ„kad utav att ligga i soffan, soffan och Ă„terigen soffan. SĂ„ less pĂ„ den hĂ€r soffan, haha. Men vad ska man göra? Är det Ă€ndĂ„ inte lite konstigt att sĂ„hĂ€r i slutet utav graviditeten nĂ€r jag verkligen Ă€r höggravid börjar mĂ„ lite lite bĂ€ttre i fogarna? Haha. Vad Ă€r oddsen? Är det för att jag ska "glömma" bort hur besvĂ€rligt det har varit och vilja skaffa fler barn sen? Om vi rĂ€knar bort svanskotan sĂ„, sĂ„, sĂ„ kan jag faktiskt gĂ„?! Eller jag tror det i alla fall, jag kĂ€nde det idag nĂ€r jag var pĂ„ Stora Coop att jag flög nĂ€stan fram!! 
Jag stannade Àven pÄ Thai-vagnen pÄ ersboda och köpte hem lite middag. Vi unnar oss idag! 
Efter middagen fick vi bĂ„da matkoma och gick och la oss i sĂ€ngen. Började serien Locke&key, dock somnade vi bĂ„da sĂ„ fort vi startat i princip. Vaknade igen kl19 nĂ€r det var dax för Filip att Ă„ka ivĂ€g pĂ„ jobb, jag satte mig dĂ„ i soffan, haha, igen. HĂ€r sitter jag nu fortfarande och kollar pĂ„ mello. Jag och soffan! Juste vi fĂ„r inte glömma Kisse ocksĂ„Â đŸ˜Š
Ska jag Àven erkÀnna att mello har fÄtt mig att fÀlla nÄgra tÄrar ikvÀll? Haha. Mellanakten Àr nÄgon slags utav nostalgi tripp, ni som kollar ni vet vad jag pratar om. Jag minns sjÀlv nÀr jag stod i mitt rum som liten och sjöng "Ont det gör ont" utav Lena Philipsson eller Shirley Klamps hit 2004. Jag var sÄ liten dÄ! Nu sitter jag hÀr gravid och Àr vuxen?! Typ... Hormoner kallar vi det. 
 
Â